fredag 17 juli 2009

då var det en helt ny dag med helt nya bravader (älskar fan det ordet.. bravader) och äventyr! tänkte åka till IKEA med min kära fader för att kolla på nytt golv samt färg och lite möbler, ska nämligen renovera mitt rum, extreme room makeover ungefär. är just nu det fulaste rummet du någonsin kunnat föreställa dig, det passar väl om du älskar att bo i en grotta men jag föredrar ljusare och lättare färger nu eftersom man blir piggare om man ljus runt sig.

eh, som sagt IKEA var det, ska möta upp min fader i Jakobsberg runt halv tre tiden så om ni ser mig där får ni väl hoppa, skrika och kanske till och med säga alló alló.
nu blir det mer surf och skitsnack.

puss och kram (sug min kuk)

3 kommentarer:

Robotboy - The naked truth sa...

Sug min kuk - ett stort beslut.

Härligt beslut.

Bravader - ett starkt ord med känsla. Gillar det starkt.

IKEA's prylar - ger mig orgasm i små doser.

sara sa...

du får ta och visa "före och efter" bilder, vetja :*

räven sa...

får lov att göra det!