lördag 18 juli 2009

whiskey och zombies.

gårdagen var riktigt trevlig, åkte till IKEA med min fader och köpte ett riktigt fint körsbärs/rödbrunt golv till mitt rum samt att vi landade på ljusa färger till väggarna med en mossgrön fondvägg (this is going too be awesome!) senare på kvällen så kom Joachim över och vi drack whiskey och cola samt spelade Xbox (seXbox?) 360 och klarade äntligen ut Resident Evil 5 (som Emma och jag har plöjt igenom alla helger hon varit här) så nu är det bara för oss att klara ut alla nya mods i spelet och uppgradera alla vapen så jag kanske jag fortfarande tycker det är värt att spela. Joachim och jag drog senare ut på världens längsta nattpromenad runt i hela Bålsta för övrigt och sedan såg vi världens sämsta zombiefilm genom tiderna, nämligen "Zombies! Zombies! Zombies!"

om ni undrar varför jag postar en bild på en katt är för att det är kanske den skönaste katten i stan, stod och poserade för mig i säkert tio minuter innan han (eller hon?) sprang in i det höga gräset igen för att jaga fjärilar och trollsländor.

det var allt, puss och kram (sug min kuk)

20090717-DSC_0017

Inga kommentarer: