måndag 20 juli 2009

fuskhummrar och äldre män.

idag känner jag mig så jävla tom så det går knappt att förklara, vill verkligen göra något kreativt men känns meningslöst när man bor i en håla (inte en by, inte en stad utom en håla!) som det enbart bor fuskhummrar (det ni!) och äldre män och kvinnor som slutat bry sig om saker för länge sedan! hur som helst så är det ändå emmaboda om en vecka och då ska det minsann bli lite väl mycket av både det ena och det andra, gott sällskap, alkohol och kanske en och annan shysst festivalbild.

men idag känner jag mig enbart som en träsk lurk (Bog Lurk på engelska) som denna från serien "The Goon", skriven och ritad utav Eric Powell. hur som helst, hörs senare puss och kram (sug min kuk)

seriebild

1 kommentar:

Anonym sa...

det ska bli fint med emmaboda