onsdag 9 september 2009

stockholm.

stack till stockholm igår för att umgås med vänner och bekanta och för att få sätta sprätt på lite pengar, vart en mössa och en modell (inte sån framför kameran) och inte så mycket mer, åkte till vitan (en park) för att dricka öl (i mitt fall cider) tillsammans med joachim och nilz samt hans possy av random människor från emmabodafestivalen i sommar.

efter några timmar så kände jag mig sugen på att åka hem och pilla ihop min underbara modell vilket jag också gjorde, har suttit i snart 6 timmar och pillat, målat och limmat på den här jävla modellen, men fan vad det kommer bli kul att spela efteråt.

gick även en kvällspromenad längs muren vid slussen och njöt igårkväll.

20090908-DSC_0072

2 kommentarer:

jennycatharina sa...

jävligt bra bild micke!

räven sa...

åh tack så himla mycket jenny, verkligen, blev superglad :)

puss hoppas du har det bra!