måndag 13 april 2009

påskhelgen var blå

då var det väl dags att börja skriva lite men det här tangentbordet verkar av ren magi hoppa över vissa bokstäver och forma helt egna ord men ska se ifall jag kan få ordning på skiten. hur som helst så tänkte jag tokgnälla lite nu för att matvarubutikerna har varit stängda i snart fem dagar, tydligen så var det något kristet norskt ljushuvud som tyckte att man inte ska arbeta på röda dagar här i norge, tydligen ska till och med matvarubutikerna vara stängda, whats up with that?

det här är nog det enda jag faktiskt inte tycker om med norge, om jag nu vore fet så hade detta varit en bra sak men med tanke på att jag och kate moss skulle kunna ha en tävling i smalast vinner (ok kanske inte kate moss men nästan!) så tror jag fan att jag skulle vinna. (ok jag övedriver, förlåt! bli inte så jävla arga)

men hur som helst, nog om den skiten! dags att ta upp det absolut underbara som hänt den här helgen, i fredags så begav sig alexander m.fl (och jag såklart) till Blå, en skön klubb som ligger i hausmania som är ett litet ockuperat område här i oslo där det bor massa crustare och diverse löst folk. hur som helst, tillbaka till Blå! alexander och jag själv gick in medans resten av gänget drog vidare för att se efter om det fanns fler ställen man kunde hänga på (allt detta hände självklart efter en 3 timmar lång förfest med snapps och öl så man var jävligt packad).

aja skitsamma nu har jag helt tappat bort mig märker jag men vad jag ville ha sagt var ungefär det här.. förfest = fylla + blå + jack&coke = fullare = må dåligt = lägga den fetaste pizzan i en gränd + efterfest = trött som ett as och somnar självklart runt tio på morgonen, värt eller hur!

2 kommentarer:

Linda sa...

helvärt!

carita sa...

uppdateringarna är rätt glesa måste jag säga. kom igen!