torsdag 23 juli 2009

det nalkas emmaboda.

då var det torsdag och snart är det måndag och måndag betyder att jag åker till Örebro med Joachim och därifrån blir det Emmabodafestivalen tillsammans med "The Gang". det kommer styras jesus "halleluja" kristus fylla och en hel uppsjö med upptåg (inte den sorten som åker från uppsala) nere i dom småländska skogarna, för jag är ganska säker att emmaboda ligger nere i småland? skitsamma! idag åkte jag och Joachim och skulle köpa tält på Rusta och självklart var dom slut för dom kristna asen (JA! Rusta ägs och drivs av livets ord) tycker väl att festivaler är djävulen och festivalare är syndare som begår otukt och ägnar tid åt att dyrka satan (satan? halleluja! eller?). hur som helst så vi gick vidare till Jysk som hade tält för halva priset än det vi var ute efter så vi tjänade hundra kronor på att köpa det här tältet, som dessutom har den underligaste konstruktionen sedan noahs ark! (enough med dom bibliska figurerna will 'ya!)

skitsamma, nu har vi ett tält och allt är klappat och klart in i minsta detalj inför emmaboda, enda som saknas nu är alkoholen och det finns på systembolaget i emmaboda, och självklart så är jag välkommen där (21 år ftw!) så här ska handlas!

puss och kram (sug min kuk!)

2 kommentarer:

Johanna Ljunggren sa...

men fint. då handlar du till mig med då! :>

räven sa...

haha men johanna då! känns som jag kommer köpa till alla! något litet kanske jag kan inhandla.