tisdag 21 juli 2009

dödsträff

tisdag eftermiddag (för att jag nyss åt middag) och snart beger jag mig ofrivilligt till min fader för att träffa kusiner, min syster har nämligen fått för sig att ha kusinträff, det roliga med mina kusiner är att vi inte har ett skit gemensamt, dom gillar att dricka öl och eh.. jag vet inte ens vad dom gillar att göra? lyssna på kass raggarmusik kanske? äta mat? nä vet inte alls vad dom gillar.
hur som helst så så jag upp dit och träffa dom om ungefär en halvtimme, velar lite men min fader och syster är där så det är väl rätt lungt då. kan installera pappas HD-boxer istället för att hänga med kusinerna (märks det att jag gillar min släkt?). uh, jag säger det igen, UH! vill inte.

vi ses om jag överlever, puss och kram! (sug min kuk!)

2 kommentarer:

Isabell sa...

Ja, det finns helt klart roligare saker än att träffa släkten

Therese sa...

Jag har inte så mkt emot att träffa släkten men de kanske är för att jag träffar min så sällan med tanke på att dom (nästan alla) bor långt åt helvete upp i norr.