torsdag 16 juli 2009

en örfil eller fem.

vad tror ni skulle hända om man faktikt såg kissie (ni vet den blonda bruden med penisnäsa som bloggar) och faktiskt gick fram till henne och gav henne en örfil, skulle hon:
  1. skriva om det i som blogg och göra mig till public enemy #1?
  2. skrika könsord och hota med polisanmälning?
  3. börja gråta?
  4. allt ovanstående?
det är nästan så man vill viga sitt liv åt att jaga rätt på kissie och ge henne en örfil (eller fem) för att se hur hon skulle reagera. borde för övrigt sluta läsa hennes blogg så här på morgonen, man känner sig bara dummare och dummare för varje gång man fäster sina ögon på datorskärmen och ser allt hon ordbajsar om.

nu blir det till att mosa Darkest Hour tills det är dags att cykla hem för att även där mosa Darkest Hour och annat fint.
hörs sen, puss kram (sug min kuk!)

2 kommentarer:

Madelene sa...

Hahaha. Åh, jag känner igen mig mkt väl i den känslan.

räven sa...

det är så svårt att hålla sig från att säga något också. jag menar snacka om att provocera folk haha!