tisdag 14 juli 2009

återupplivad.

välkommen till den uppdaterade versionen av min blogg, lovar att försöka uppdatera mycket mer än vad jag brukar göra och ska dessutom försöka göra sidan snäppet bredare för att kunna klämma in större bilder och mer text. kommer självklart att länka bilderna till större versioner sålänge.

tänkte passa på att ladda upp några bilder som är aktuella från den tidigare veckan samt länka till vår fina fotoblogg som kommit på fötter igen, den hittar ni här och mitt namn är fortfarande Michael Sandell Johansson så vill ni bara kolla på just mina bilder så finns det en flik där med enbart gammal skåpmat samt nya uppdateringar utav enbart mig.

nu tänkte jag börja ladda upp bilder så, här har ni bilder från masshysteri på kulturhuset samt arvikafestivalen tvåtusen nio och blandade bilder från dom tidigare veckorna, dessa bilder hittar ni även här.

20090711-DSC_002620090711-DSC_0001

20090702-CSC_0200

20090703-CSC_0197

20090704-CSC_0256

2 kommentarer:

Henna sa...

Skön ny stil mään. Diggar bilden på sångaren i Bob Hund!
Hatar mitt 18-55 objektiv för tillfället. Ska fan köpa ett nytt när jag kan. Den har fått så mycket stryk så det blir mest skit när man fotar med det.. :/

räven sa...

tack som fan, lite har man väl lärt sig ändå, ska försöka komma in på en kurs för webdesign osv, hade velat gå något liknande med GK också, dvs illustrationer, logotyper och whatnot!

mitt tips är att skaffa ett saftgt tele eller en skön vidvinkel. jag har kär i mitt 50/1,8 haha.