onsdag 15 juli 2009

vilken stjärna, jag mår dåligt.

varför i hela världen är det så att man mår så jävla dåligt när man läser dumma människors åsikter och tankar? suttit och fått hjärtattack varje gång jag läser ett nytt inlägg i kissies blogg, jag menar, vad i helvete tänker den människan med? jag citerar:

"Jag har alltid tyckt att det är någonting äckligt med gatumusikanter.. Vet inte riktigt vad det är men jag ser ingen skillnad mellan dom och vanliga tiggare som tycker synd om sig själv medans dom ligger i ett hörn och tror att att folk faktiskt bryr sig. Jag menar; vill man klara sig GET A JOB." - Kissie

finns säkert människor som håller med henne på ett och annat men det här är fan löjligt. mår nästan lite dåligt när jag tänker att det finns såna här människor. kissie, vilken stjärna.

puss och hej (sug min kuk!)

Inga kommentarer: