tisdag 4 augusti 2009

det sa din morsa med.

då var man hemma och mår någorlunda bra, har huvudvärken från helvetet och emmabodasjukan (svininfluensan?) så det bara skriker om det, känner inte smaken av något alls och vill helst av allt bara sitta med en tjocktröja och avlida i min säng, det är knappt så jag tycker att mina nya tvspel är roliga heller, jag bara stör mig på precis allt och det tar knäcken på mig, jag vill tillbaka till emmaboda.

men nu ska jag inte hänga läpp för om en vecka så ska jag gå på Ung'08 och se Masshysteri (det är ett band) och Sista Sekunden (också ett band) tillsammans med Joachim (inte ett band), hade dock varit fett att åka till Göteborg för att gå på Way out West, men det tycks inte bli så eftersom det krockar med Ung'08.

hur som helst så tänkte jag slänga upp några teaserbilder från emmaboda och då blir det en bild som jag fick på Navid Modiri & Gudarna samt lite blandat.
puss och kram (sug min kuk!)

20090731-DSC_0199

20090803-DSC_0409

2 kommentarer:

Therese sa...

Ska också se sista sekunden (och Let Me Out) men inte om en vecka och inte på Ung utan på lördag och på lindesbergs musikhuset. Inte lika glamoröst men de är skitsamma, billigt inträde och trevlig musik.

Krya på dig :*

Patrik Petersson sa...

Fina bilder =D