fredag 7 augusti 2009

sj, vilka spån.

då sitter man i Linköping efter gårdagens helvetes tur med tåget (jag hatar SJ), aldrig varit med om otrevligare personal på ett tåg, och att tåget skulle bli försenat var väl inget som någon vart förvånad över direkt. sen att jag blivit förkyld tack vare denna helvetes resa var väl inget som kom som en chock precis.

men hur som helst så sitter jag på balkongen och lyssnar på diverse blandband i Spotify (guds gåva till mannen?) som jag pillat till, livet är så underbart när man får låna folks bärbara datorer, måste verkligen köpa en till mig själv när (om eller vise versa) ja får råd.

nu tänkte jag vänta tills min käresta kommer hem så ska väl vi ner till en studio och köpa smycken till mig och efter det så blir det romantisk middag för två med vegansk köttfärsås och spagetti.

puss och kram (sug min kuk)

Inga kommentarer: